Організація гурткової роботи
у дошкільному навчальному закладі

Дошкільна освіта, як перша ланка у неперервній системі освіти, покликана створити сприятливі умови для особистісного становлення та творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, дати малюкові старт, від якого значною мірою залежатимуть якість і динаміка особистісного розвитку, життєві настанови та світорозуміння дорослої дитини.

Однією із ефективних додаткових форм організації освітнього процесу в умовах дошкільного навчального закладу є гурткова робота, яка спрямована на задоволення потреб та інтересів дітей до певного виду діяльності, виявлення та розвиток у них загальних та спеціальних здібностей.

З огляду на це, у дошкільних навчальних закладах можуть функціонувати такі гуртки: художньо-естетичні (образотворчі, хореографічні, музичні, театральні), фізкультурно-спортивні, логіко-математичні, пізнавальні, мовленнєві та ін.
Робота гуртків будується на основі чинних парціальних авторських програм або варіативної частини чинних комплексних програм, які конкретизують, розширюють, а в окремих випадках перевищують вимоги до рівня обізнаності, життєвої компетентності дітей, окресленого інваріантною складовою цих програм.

"Азалія"
"Казкарик"
«Здоров’ятко»
"Шашковий клуб"
"Митці пісочної країни"

Кiлькiсть переглядiв: 18

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.