Музичний калейдоскоп


Життя дитини повноцінне лише тоді,
коли вона живе в світі гри,
казки, фантазії, творчості.
Без цього вона засушена квітка.
В.О. Сухомлинський.


/Files/images/muz 1.JPG Музичне виховання педагогічні працівники дошкільного навчального закладу здійснюють відповідно до освітньої лінії "Дитина у світі культури" нової редакції Базового компонента дошкільної освіти, програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля", що передбачає формування почуття краси в її різних проявах, ціннісного ставлення до "змісту" предметного світу та світу мистецтва, розвиток творчих здібностей.

У дошкільному навчальному закладі велика увага надається музично-естетичному розвитку дошкільників, як єдиній цілісній системі, в якій всі види музичної діяльності спрямовані на розвиток і виховання музичного сприймання, мислення, уяви і фантазії, творчої активності, ініціативності тощо.

/Files/images/muz 2.JPG Музичне виховання в дошкільному навчальному закладі здійснюють музичні керівники Василенко Галина Володимирівна (освіта неповна вища педагогічна, стаж роботи на посаді - 31 рік), Голота Оксана Миколаївна (освіта повна вища педагогічна, стаж роботи на посаді - 14 років).

Прилучення до музичного мистецтва педагогічні працівники розпочинають з ранньго віку та поступово вводять дітей у світ музичної культури. Музичні керівники виховують у дітей любов до музики, формують музичні здібності, оцінне ставлення до музичних творів.

/Files/images/muz3.JPG У процесі музичного виховання діти ознайомлюються з різноманітними музичними творами, набувають певних умінь та навичок зі слухання музики, співів, музично-ритмічних рухів, гри на музичних інструментах.

Під час організації музичної діяльності педагоги формують основні музичні здібності, уявлення про вокальну та інструментальну музику, основні музичні жанри (пісня, марш, танець), навчають слухати і оцінювати музичні твори, перейматися емоціями і почуттями; виразно співати дитячі пісні, грати на дитячих музичних інструментах прості ритмічні мелодії.

/Files/images/muz 4.JPG Використовуючи різноманітні методи і прийоми музичні керівники виявляють у дітей музикальність, формують уміння передавати настрій, емоції, почуття через музично-рухову і пісенну творчість, музикування, вчать музичній інтерпретації, варіюванню, імпровізації.

Музичні керівники з вихователями груп творчо співпрацюють з дітьми й дорослими заради спільного успіху в музично-театралізованих розвагах і святах, а систематичні заняття з художньо-естетичного розвитку (музичної діяльності) забезпечують значний рівень музичного розвитку дітей дошкільного віку.

/Files/images/muz 5.JPG Для вирішення цих завдань у закладі естетично оформлений музичний зал для проведення музичних занять, свят, розваг, індивідуальної роботи з вихованцями. Наявний наочний дидактичний матеріал, дитячі музичні інструменти, озвучені іграшки, музично-дидактичні ігри, твори для слухання відповідно до діючих програм. Створена фонотека музичних творів.

У групах організовані центри музичної діяльності, в яких зібрані музичні інструменти, іграшки, технічні засоби навчання, диски з дитячими народними піснями, класичними творами, що дає можливість здійснювати музичне виховання дітей протягом дня в різні часові періоди, використовувати музичні твори на заняттях, під час режимних моментів.

/Files/images/muz 6.jpg Дошкільнята нашого дошкільного навчального закладу щорічно демонструють свої таланти та приймають участь у фінальному концерті фестивалю дитячої творчості "Веселі нотки" серед вихованців дошкільних навчальних закладів міста, який організовується управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради.

Кiлькiсть переглядiв: 1

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.